Traductor

divendres, 6 de setembre del 2013

Masía de San Valentí

30/7/13: Avui vaig amb la meva família a la masia de Sant Valentí, un restaurant que està a la carretera de la Seu d'Urgell-Andorra km 4,4. Aquest restaurant està recomanat per la guia Michelín des de 2007. Al entrar ens diuen que ens haurem d'esperar perquè esta ple. En part es un bon senyal però no m'agrada esperar.

El lloc sembla una antiga masia, el rebedor esta una mica fosc però al menjador hi ha bona il·luminació. El rebedor te molts elements decoratius.

Ens fan passar a una taula de cinc ( som quatre). Al mig de la taula hi ha una rosa. Han trigat una mica en portar la carta però ja ens havien avisat. El meu pare s'ha demanat foie gras curat amb poma caramelitzada i, per no repetir, jo em demano una albergínia farcida de peix i marisc.

Ens porten unes olives i unes patates fregides de bossa. Ara ens porten una llonganissa molt bona (crec que ens porten tantes coses perquè trigaran amb el menjar).
Albergínia

He fet be en no demanar el mateix que el meu pare perquè el foie amb poma estava boníssim, però el meu plat també i d'aquesta forma he provat tots dos. L'albergínia era excel·lent: Tenia musclos, gambetes i sípia. Per fora tenia tomàquet i beixamel, a part de dos escamarlans que per la part per on es mengen estaven pelats. Jo l'albergínia l'havia provat de mil maneres i no m'agradava de cap fins que la vaig provar farcida a casa de la meva àvia.

Galtes
Ara em porten les galtes de porc. Estaven molt bones. Portaven una salsa de tomàquet i poma. Mai havia pensat que una combinació de carn, tomàquet i poma em pogués agradar però m'he sorprès. També portaven unes patates que per fora estaven dures i per dins toves. He encertat però haig d'admetre que els peus de porc del meu pare estaven millor.






Coulant
La veritat es que han trigat una mica, però poquíssim, i encara així s'han disculpat (en la meva opinió no calia, però es un detall) A més encara que haguessin trigat molt compensava pel menjar.

De postres el meu amic coulant, però aquest cop no porta gelat de vainilla sinó de poma, que m'agrada molt més. Com ha dit la meva mare: "Estava tot tan bo que no saps amb quin sabor quedar-te".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada